måndag 15 april 2013

Grattis hjärtat!

Idag fyllde världens finaste vän 16 år. Så tänkte skriva en fin text om henne.
Linn Edström är en av mina närmaste vänner och även fast vi inte snackar hela tiden och kanske inte träffas på veckor så vet jag att hon alltid finns för mig om det är något. Liksom jag finns för henne.
Vi träffades i somras och direkt vi började snacka klickade vi mer och mer, hon var bara en sådan fin och underbar person. Vi kom närmare varann under lägret men jag var rädd att jag skulle tappa henne efter sommaren var slut att vi skulle tappa kontakten eller så, sådant som bara händer. Men som tur är har inte det hänt och kommer heller aldrig hända. För jag skulle inte klara mig utan en sådan underbar person som hon vid min sida. Hon har många gånger fått mig att glömma det dåliga som hänt och bara fokuserat på det bra istället. Jag älskar henne av hela mitt hjärta och hon förtjänar det bästa som finns.





Du äger 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar