lördag 8 december 2012

Önskelistan

Med vintern, kommer också julen och min födelsedag, därför ska jag skriva upp lite av det jag önskar mig mest.

1. En Snowboard står helt klart högst upp på listan. Mest för att den jag brukar åka på är i Piteå hos syster, och kan jag inte åka i backen blir det ingen rolig vinter.

2. Ljusslingor. Ska fixa om i mitt rum efter julen, och då vill jag också he upp ljusslingor runt större delen av min säng. Mysmys.















3. Lite allmänt smink. Såsom Mascara, minrealfoundation,kajal och ögonbrynsfix och ögonskugga.
Wet n Wild Ultimate Brow Kit

4. Parfym. Nicki Minaj luktar himmelskt gott. Den coola flaskan är ju ett bonus.

5. Kläder. Mest Mysiga tröjor och söta toppar. Men också jeans.

6. Fina smycken. Halsband,armband och fina ringar funkar alltid. Helst vill jag ha en västerbottensring.
I silver helst.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar